Endret: 21 jan 2021     Opprettet: 25 aug 2019

Bestilling av postkasse- og dørskilt

Informasjon om hvordan postkasse- og dørskilt skal bestilles i sameiet.

Styret har besluttet å standardisere og kjøpe inn like postkasse- og dørskilt til alle leilighetene i Grenselunden eierseksjonssameie. Postkasseskilt koster kr. 75, og dørskiltkoster 175. Dette vil bestilles og faktureres fra Nordic Security. Skal navn på porttelefon endres samtidig, skriv også dette i bestillingen.
 
Det skal kun stå etternavn på de som bor i leiligheten på begge skiltene. Unntak vil gjelde på postkasseskiltene ved like etternavn i flere leiligheter i samme oppgang. Dette kvalitetssikres, og følges opp av Nordic Security.
 
All bestilling av skilt skal foregå via salto@nordic-security.no. Følg instruksjonene under, slik at vi får en effektiv håndtering og korrekte skilt. Spesifiser i bestillingen om det er dør- og/eller postkasseskilt som bestilles.

E-post sendes til: salto@nordic-security.no med grenselunden@styrerommet.net på kopi
 
Emne i e-posten: Skilt + leilighetsnavn + seksjonsnummer + oppgangs-/gatenr
(Eksempel: Postkasseskilt/Dørskilt + A909 + 72 + 20)
 
Innhold i e-posten:
Rad 1: Eier - Fullt navn på seksjonseier
Rad 2: Teksten «Beboernavn:»
Øvrige rader: Etternavn på de som bor i leiligheten, og som skal ha etternavnet på postkasse- og dørskiltene. Skriv ett etternavn per rad i den rekkefølgen som ønskes på skiltene. Bruk stor forbokstav og forøvrig små bokstaver.
 
Eksempel:
Eier - Ole Olsen
Beboernavn:
Olsen
Berg-Hansen
 
De som leier ut må avklare med sine leietakere hvilke etternavn som skal stå på skiltene, og sende e-post som over.
 
Postkasseskiltene vil bli utlevert hos Nordic Security i Tvetenveien 157 på Hellerud.. De settes på plass av beboer fra innsiden av postkassen når den er åpen. Det blir obligatorisk å bruke utleverte standard postkasseskilt og monterte standard dørskilt.

Mvh Styret